joi, 4 noiembrie 2010

Mustar pe paine VS Bani pe net

        In principiu sunt cateva lucruri care te definesc ca student: prima sesiune, prima restanta, prima bauta in camin, umilinta de la secretariatul facultatii si nu in ultimul rand mustar pe paine. Cred ca toti stim povestile penibile: "Ba frate am ramas fara bani si am mancat mustar pe paine".
       Am auzit de atatea ori duma asta incat am incercat si eu odata celebrul mustar pe paine si vreau sa va zic ca nu e deloc rau. Bun bun acum ca nu are valoare nutritiva bla bla...dar chiar rau.
       O alta duma prin studenti e ..."Cum poti face bani pe net?". O sa fiu misogin si sa zic ca in cazul fetelor exista intotdeauna webchat, dar sa fim seriosi un pic mai este o cale: blog ceva trafic si google adsense.
       Controlandu ma in portofel cred ca mai am 20 de Ron si pe ontul de pe addsense cred ca figureaza 0.05$ deci eu zic sa dati si voi un click pe reclama de sub post ast 2 sec sa se incarce si apoi puteti sa o inchideti de voie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu