marți, 31 august 2010

Silviu frate....Mai da si tu o tigare !!!!

    In fiecare seara inainte de partea mai putin interesanta , cea cu dormitul, stai si iti propui ...maine o sa fie super , ma las de fumat, numai vorbesc asa de mult sa plictisesc lumea, incerc sa nu ma mai maimutaresc de fiecare data cand am ocazia. Dar intr un final astia sunt lucrurile care te definesc si daca incerci sa le schimbi parca esti un robot.
     Din punctul meu de vedere oamenii sunt incapabili sa se schimbe asa cum pretind ei sa o faca. Nu putem sa fim "cine" pretindem a fi ....intr un final ajungem sa traim intr o bucla infinita sa mintim aceleasi lucruri zi dupa zi.
     Poate o sa imi mai temperez comportamentul si o sa incer sa fiu matur. Dar oricum nu prea am inteles eu care e treaba cu maturitatea asta. "Nea Vasile e un om matur...munceste, are familie, e serios" cam asta iti zic majoritatea persoanelor cand le pui in situatia de a iti da un exemplu de o pers matura. De obicei e genul care mentine conversatiile la nivelul minim, foarte foarte serios, dedicat meseriei sale, pe alocuri sobru.
Poate nu e asa dar ...daca e ...eu nu vreau sa fiu matur. Prefer sa fiu asa cum sunt ...Imatur....adica primul matur:)).
     Deci Silviu sper ca ai inteles ...nu pot sa ma schimb deci...."Mai da si u frate o tigare".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu