joi, 19 august 2010

Ochi pentru ochi ar face toata lumea oarba

       Viata  merita din plin traita ..... Hai sa vedem partea plina a paharului....bla bla....asta ar zice un profesor semipensionat , semiretardat, semipotent. Viata e ca parul din c*r .....scurta si urat mirositoare. Partea plina a paharului e asa de usor de vazut . Traind intr-o astfel de lume nu cred ca te ajuta cu nimic.. stai si putrezesti sub soarele asta de cacat .... te duci la aceleasi terase in fiecare zi......si apoi cand ajungi acasa iti spui...."macar am ras si eu un pic".
       Sunt super plictisit de orasul asta infect ...NUMAI POT!!!!....Vrea Bear Grillz sa supravietuieasca undeva....sa incerce in Valcea o saptamana....(pun pariu ca il gasim cu venele taiate langa un Playboy versiunea emo)
       Nu am nici idei .....  macar am salveaza amicii mei din iadul asta in care fetele cu predipozitie roz au cheile.Ms baieti sunteti de nota 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu