luni, 16 august 2010

Un pic mai frumos ca dracu'

       Parca asa e duma ...un barbat trebuie sa fie un pic mai frumos ca dracu. Si s-a vazut asta cel putin in ultimele 3 zile. Numai exemplare rare ... copii copaci... cu fete relativ ok sau foarte frumoase la brat. Bun bun de ce sa nu recunosc, e un anumit sentiment de invidie dar nu sunt macinat asa de tare de idee.
       Vroiam doar sa zic atat .."Ce plm e in mintea voastra!!!!!" ...ati innebunit draqu de tot. Erau mai ok pizdutzele cu Bmw si unghiile false sau macar retardatele cu Opel Astra de 10 ani si o shaorma pe langa.
       Plus ca o parte din ele sunt fenomenale....citez "Eu nu pun deloc accent pe aspectul fizic ....eu sunt interesata doar de personalitatea lui ". Du-te ma ! nu stiam .... si cand te ridici de peste el ii zici...."Ce mult iti iubesc eu personalitatea"( ca tu de altfel arati ca p**a ).
       Oricum am ajuns rau rau de tot si ce pot sa zic, cel putin din punctu meu de vedere, din moment ce o relatie serioasa oricum nu are nici o sansa sa mearga, macar sa profit la maxim de orice. E adevarat e un mare cliseu dar ..Fuck it!.. e mai bine decat sa ai ultimul fraza ....."Da draga....fac ca tine"
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu